Mahsulotlarni reklama qilish haqida
12.05.2022
Bu biznes atributlarining eng keng va eng ko'p terilgan segmentidir. Bu ish yuritish va ofis mahsulotlaridan tortib kiyim-kechak va shaxsiy buyumlargacha bo'lgan kompaniyalar faoliyati bilan birga keladigan barcha narsalarni o'z ichiga oladi. Tabiiyki, buyum Brendlash — yorliq, logotip, sovg'a qiluvchi kompaniyaning shiori bo'lmaguncha reklama suveniri sifatida to'liq hisobga olinmaydi.
Reklama va esdalik mahsulotlariga quyidagilar kiradi:
- qalamlar, qalamlar, daftarlar, kundaliklar;
- futbolkalar, kepkalar, xaridorlar, eko-sumkalar;
- - lentalar, nishonlar, lantyardlar;
- stakan, idish-tovoq, termos, ish yuritish va ofis buyumlari;
- shaxsiy aksessuarlar va uy-ro'zg'or buyumlari (tashrif qog'ozlari, soyabonlar, hamyonlar va boshqalar);
- kalitlar, zajigalka, drayvlar (flesh-disklar).
va boshqa ko'plab narsalar.
Ularning vazifasi e'tiborni jalb qilish, uni ushlab turish, o'zingizni eslatish, sovg'a haqidagi yoqimli his-tuyg'ularni brend bilan bog'lashdir. Shunday qilib, ikki tomonlama effektga erishiladi: esdalik sovg'asidan foydalanadigan va o'zi sovg'a qiluvchi kompaniyaga sodiq bo'lgan va uni beixtiyor reklama qiladi.